داکت اسپلیت لاویتا

داکت اسپلیت لاویتا یکی از دستگاههای مطرح در بازار تهویه مطبوع ایران است که به دلیل قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالا مورد توجه مشتریان محترم قرار گرفته است. این برند در واقع دستگاههای داکت اسپلیت خود را از کارخانه TCL چین وارد کرده و به بازار عرضه کرده است. برند تی سی ال جزو برندهای مطرح در تولید لوازم خانگی و تهویه مطبوع چین است که دستگاههای با کیفیتی به بازار ارائه کرده است. خرید داکت اسپلیت لاویتا توسط سازندگان باعث مجهز کردن ساختمان ها به سیستم هوشمند تهویه مطبوع و افزایش آسایش در این ساختمان ها می شود.

چرا اسپلیت کانالی لاویتا را انتخاب کنیم؟

داکت اسپلیت Lavita به دلیل داشتن برخی ویژگی های جالب توجه، می تواند گزینه ای مناسب برای تهویه مطبوع ساختمان باشد. از جمله این ویژگی‌ها می توان به کمپرسور حاره ای این دستگاه اشاره کرد. این دستگاه را به دلیل داشتن کمپرسور تروپیکال (حاره ای ) می توان در مناطق گرمسیری با دمای بالا نیز استفاده کرد. به گفته کارخانه سازنده ماکزیمم دمای کارکرد کمپرسور در دمای محیط 53 درجه عنوان شده است.

داکت اسپلیت لاویتا

همچنین امکان اتصال کویل آب گرم به دستگاه و استفاده از پکیج یا موتورخانه برای ایجاد گرمایش در زمستان از دیگر ویژگی های مناسب این دستگاه است. با این کار نیاز به زیر بار رفتن کمپرسور در زمستان نیست و می توان از انرژی گاز برای گرمایش استفاده کرد. استفاده از متریال مناسب و درجه یک در ساخت یونیت خارجی از جمله ضد زنگ بودن، باعث افزایش عمر داکت اسپلیت لاویتا شده است.

گارانتی 5 ساله کمپرسور و 18 ماهه قطعات فنی از دیگر مزایای خرید داکت اسپلیت لاویتا می باشد.

به طور خلاصه می توان مزایای این دستگاه را به صورت ذیل بیان کرد:

کمپرسور روتاری حاره ای (T3)

استفاده از مبرد R410A دوست دار محیط زیست

امکان نصب کویل آب گرم جلوی دستگاه برای گرمایش در زمستان

مصرف انرژی پایین

استفاده از متریال درجه یک در ساخت استراکچر دستگاه

سطح صدای پایین

5 سال گارانتی کمپرسور و 2 سال سایر قطعات

قیمت مناسب نسبت به رقبا